Miejska Biblioteka Publiczna

w Zielonce

multimedia
bookbook

Znaj znak : gra edukacyjna

Tytuł oryginalny:

Autor: Madaj, Karol.




"ZnajZnak", najnowszą z serii gier edukacyjnych IPN, jest grą niezwykłą. Jest to jeden z niewielu tytułów edukacyjnych, które mając ambicje przekazania graczom konkretnej porcji wiedzy są przy tym dynamiczne i emocjonujące. Nowatorstwo gry "ZnajZnak" polega nie tylko na uwzględnieniu najnowszych trendów w projektowaniu gier, ale także na tym, że do rozpoczęcia rozgrywki nie jest wymagana żadna wiedza. Jest to gra w której

przychodzi ona samoistnie podczas rozgrywki, bez pośrednictwa nauczyciela czy rodzica. Zasady gry można wytłumaczyć w pół minuty. Gracze mają za zadanie jak najszybciej znaleźć wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli graczowi się to uda, kartę musi zabrać przeciwnik. Jeżeli gracz nie zna nazwy symbolu, to może ją przeczytać a na stół wykłada nowa kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten kto pierwszy pozbędzie się wszystkich pięciu kart.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:projekt gry Karol Madaj ; współpraca Tomasz Ginter, Kamila Sachnowska.
Hasła:Gry planszowe
Zawiera:Zobacz zawartość
132 karty;
133 karty pomocnicze z opisem symboli;
instrukcja.
Adres wydawniczy:Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, © 2015.
Zawartość
pudełka:
1 pudełko :
Twórcy:Ginter, Tomasz. . Autor.

Sachnowska, Kamila. . Autor.

Przeznaczenie:10+
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

MBP w Zielonce
ul. Długa 18 blok 14

Sygnatura: M. 456
Numer inw.: 456
Dostępność: wypożyczana na 14 dni

schowek

MBP w Zielonce
ul. Długa 18 blok 14

Sygnatura: M. 457
Numer inw.: 457
Dostępność: wypożyczana na 14 dni

schowek


Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:

bookbook


Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.