Kokonana!
RWĄCA RZEKA, CZAS UCIEKA! Podczas dorocznego święta najlepsi biegacze biorą udział w wielkim wyścigu przez rzekę Nanakoko. Aby dotrzeć do leżącej na przeciwległym brzegu świątyni, muszą odnaleźć przedmioty, które umożliwią im przeprawę przez rwącą wodę. Dotarcie na brzeg to jednak tylko połowa sukcesu. Do wrót tajemnej świątyni trzeba jeszcze dopasować klucz.
Energiczna gra, w której nie mniej od sprytu i szybkości przyda się doskonała pamięć. Gra polecana przez psychologów dla dzieci od 5. roku życia.
Odpowiedzialność: | autor gry i ilustracje Joshua Cappel ; ilustracja okładkowa Maciej Czaplicki. | Hasła: | Gry planszowe |
Zawiera: | Zobacz zawartość 20 kafelków płycizn; 20 kafelków głębin; 4 pionki biegaczy; 5 żetonów kluczy; 8 kafelków świątyni (5 kafelków zamków oraz 3 kafelki ścian); 13 żetonów talizmanów; 3 duże kafle; instrukcja. |
Adres wydawniczy: | Kraków : Trefl, © 2018. |
Zawartość pudełka: | 1 pudełko ; |
Uwagi: | Liczba graczy: 2-4. |
Twórcy: | Czaplicki, Maciej. . Ilustracje. |
Przeznaczenie: | Wiek graczy: 5+. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)